- Влада Црне Горе
Министарство просвјете, науке и иновација Виртуелна студијска посјета Универзитету у Кадизу
Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива
Виртуелна студијска посјета Универзитету у Кадизу
Објављено: 27.07.2020. • 17:35 Аутор: Министарство науке
Виртуелна студијска посјета Универзитету у Кадизу организована је 24. јула 2020. године. Овој посјети присуствовали су представници црногорских партнерских универзитета, министарстава и Агенције за контролу и обезбјеђење квалитета високог образовања Црне Горе. Због пандемије ЦОВИД-19, првобитно планирана студијска посјета заказана за март 2020., није могла бити одржана.
Учесници су се упознали са Стратегијом интернационализације Универзитета Кадиз за период 2011-2019., као и са ИИ Стратешким планом УЦА 2015-2020., укључујући процес стратешког планирања и праћење резултата стратегије. Остале теме које су обрађиване током презентација биле су: како превазићи мобилност у процесу интернационализације, зашто постоји потреба за интернационализацијом високог образовања и на које начине се то може учинити. Наглашена је важност инклузивне интернационализације и важност фокусирања на домаћу интернационализацију. Дате су препоруке о томе како започети процес и укључити све актере како процес интернационализације не би био само посао Канцеларије за међународну сарадњу.
Јединице за међународне пројекте које припадају Секретаријату за међународне пројекте и мреже представиле су своје задатке и одговорности и подршку пружену особљу у смислу вођења и савјетовања током фазе припреме пројекта, али и њихову укљученост у текуће и реализоване пројекте.
Канцеларија за развојну сарадњу представила је своје опште циљеве и иницијативе, док је Центар за стране језике Универзитета у Кадизу указао на важност модерних језика у интернационализацији, као јединица Универзитета у Кадизу одговорна за курсеве језика и сертификацију језика, која своје услуге нуди и универзитетској заједници и друштвеном окружењу. На крају је представљен Међународни кампус изврсности мора - ЦЕИ.мар и допринос који даје укупном процесу интернационализације Универзитета у Кадизу кроз унапређење наставе, интернационализацију истраживања и преношење знања, те кроз трансформацију и теренске активности у кампусу.
Учесници су се упознали са Стратегијом интернационализације Универзитета Кадиз за период 2011-2019., као и са ИИ Стратешким планом УЦА 2015-2020., укључујући процес стратешког планирања и праћење резултата стратегије. Остале теме које су обрађиване током презентација биле су: како превазићи мобилност у процесу интернационализације, зашто постоји потреба за интернационализацијом високог образовања и на које начине се то може учинити. Наглашена је важност инклузивне интернационализације и важност фокусирања на домаћу интернационализацију. Дате су препоруке о томе како започети процес и укључити све актере како процес интернационализације не би био само посао Канцеларије за међународну сарадњу.
Јединице за међународне пројекте које припадају Секретаријату за међународне пројекте и мреже представиле су своје задатке и одговорности и подршку пружену особљу у смислу вођења и савјетовања током фазе припреме пројекта, али и њихову укљученост у текуће и реализоване пројекте.
Канцеларија за развојну сарадњу представила је своје опште циљеве и иницијативе, док је Центар за стране језике Универзитета у Кадизу указао на важност модерних језика у интернационализацији, као јединица Универзитета у Кадизу одговорна за курсеве језика и сертификацију језика, која своје услуге нуди и универзитетској заједници и друштвеном окружењу. На крају је представљен Међународни кампус изврсности мора - ЦЕИ.мар и допринос који даје укупном процесу интернационализације Универзитета у Кадизу кроз унапређење наставе, интернационализацију истраживања и преношење знања, те кроз трансформацију и теренске активности у кампусу.
Везани чланци:
Засиједање Омладинског парламента 02.12.2024.
Да ли вам је садржај ове странице био од користи?