47. сједница Владе Црне Горе - 17.11.2021. године

Овај чланак садржи листу докумената

Влада Црне Горе је, на 47. сједници одржаној 17. новембра 2021. године којом је предсједавао премијер проф. др Здравко Кривокапић, размотрила и усвојила Мапу пута испуњења преосталих обавеза у односу на привремено затворено преговарачко поглавље 30 – Вањски односи. У документу је представљено поглавље по свим областима које га чине, кључни изазови који су преостали, препоруке из Извјештаја Европске комисије о Црној Гори за 2021. годину, као и хоризонтална веза са другим поглављима и кластерима у односу на ревидирану методологију преговора. Преговарачко поглавље 30 се односи на заједничку трговинску политику ЕУ, билатералне споразуме с трећим земљама, као и развојну политику и хуманитарну помоћ. Правна тековина за ово поглавље највећим дијелом се састоји од директно примјењивог законодавства Европске уније, које углавном произлази из вишестраних и двостраних обавеза Уније у подручју трговине, као и из великог броја аутономних трговинских мјера. Кључни изазов за Црну Гору у поглављу 30 односи се на јачање административних капацитета, с обзиром на то да је око 1/4 од укупне правне тековине ЕУ у оквиру овог поглавља. Даље усаглашавање у поменутим областима допринијеће усаглашавању црногорске легислативе са најбољом међународном праксом, као и унапређењу инвестиционог амбијента. Црна Гора мора јачати капацитете за учествовање у развојној и хуманитарној помоћи, као и из подручја извозних кредита и режима спољне трговине контролисаном робом. Такође, треба да настави с јачањем административних капацитета служби које су задужене за питања у вези CEFTA Споразума и Свјетске трговинске организације (СТО). 

Донијете су одлуке о образовању радних група за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за области правне тековине Европске уније које се односе на преговарачка поглавља 25 – Наука и истраживање и 26 – Образовање и култура. Састав радних група је прилагођен новим околностима и кадровским промјенама до којих је дошло након формирања новог састава Владе Црне Горе, као и околностима насталим након прихватања Нове методологије проширења. 

У циљу спровођења Закона о безбједности хране и хармонизације националног законодавства са правном тековином Европске уније, Влада је донијела Уредбу о допуни Уредбе о коришћењу здравствених и нутритивних тврдњи приликом означавања, рекламирања и презентације хране, као и Уредбу о измјени максимално дозвољеним количинама контаминената у храни. 

Влада је донијела Одлуку о изради Измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана Општине Улцињ.

Имајући у виду да је општина Улцињ препозната као веома погодно подручје за експлоатацију соларне енергије, у претходном периоду је донијета Одлука о доношењу измјена и допуна ПУП-а, као и Одлука о давању у дугорочни закуп државног земљишта на Бриској гори и закључен Уговор о закупу, ради изградње соларне електене. Међутим, Влада је закључком од 4. марта ове године, због формалних недостатака у процедури доношења, као и због тога што је ПУП донешен без мишљења Агенције за заштиту животне средине у вези са пројектом изградње Соларне електране Бриска гора, ставила ван снаге Одлуку о доношењу измјена и допуна ПУП-а, јер је процијењено да је цјелисходније приступити изради новог Плана. 

Циљ израде Измјена и допуна ПУП- је да се након свеобухватне анализе постојећег стања, препознавања проблема и анализе могућности за усмјеравање даљег просторног развоја створе плански предуслови за реализацију Уговора о закупу земљишта у државној својини, ради изградње соларне електране, што, у смислу поштовања принципа одрживог развоја, захтијева испуњавање три услова: еколошку подобност, економску исплативост и активну заштиту подручја. Измјенама и допунама ПУП-а треба створити планске предуслове за рјешавање кључних развојних проблема, нарочито за поједине сегменте као што су инфраструктура, са посебним нагласком на саобраћај и комуналну опремљеност, контролисан туристички развој, плански третман неформалних објеката, поштовање свих аспеката заштите животне средине и сл. 

Такође, Влада је донијела Одлуку о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана Општине Улцињ и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана. 

Влада је усвојила Информацију о активностима на реализацији пројеката обновљивих извора енергије. У Информацији се наводи да су до сада изграђена 34 нова објекта за производњу електричне енергије, и то: 32 мале хидроелектране (мХЕ ) и двије вјетроелектране, ВЕ Крново и ВЕ Можура. У овом мандату, усљед непоштовања обавеза предвиђених уговором, Влада је једнострано раскинула девет уговора о концесији, док је закључен један споразум о раскиду уговора. Такође, концесионар за изградњу мале хидроелектране „Виницка“ у Беранама је исказао спремност да отпочне процес преговора о закључивању споразума о раскиду Уговора, уз евентуални договор око обештећења. Наглашено је и да постоји снажан отпор становништва изградњи мХЕ на водотоцима Црња и Скрбуша (Речине). Министарство капиталних инвестиција, као орган надлежан за енергетику, прати реализацију рокова и обавеза из закључених уговора који су у директној вези са одлукама других надлежних органа, што, у великом броју случајева, не даје могућност комплетног прегледа свих активности, јер Министарство не може да цијени донијета акта улазећи у ингеренције других органа. 

Уважавајући потребу да се у међуресорској сарадњи, уз располагање свим подацима, приступи рјешавању отворених питања, као и чињеницу да су покренути судски спорови који могу резултирати значајним новчаним обавезама Државе, што изискује хитно поступање, Влада је у циљу сагледавања цјелокупне ситуације везано за уговоре о концесији за изградњу малих хидроелектрана формирала Комисију са представницима релевантних институција, чија ће пресудна улога бити координација унутар система у циљу што ефикаснијег прикупљања података и чињеница ради исправног доношења коначних одлука. 

Влада је усвојила Информацију о активностима на реализацији пројекта интензивне ревитализације електродистрибутивне мреже. Пројекти ревитализације средњенапонске (СН) и нисконапонске (НН) дистрибутивне мреже представљају најважније инвестиционе пројекте у електродистрибутивном систему Црне Горе и имају за циљ обезбјеђивање прописаног квалитета напајања за сеоска подручја и стварање предуслова за привредни раст на тим подручјима. ЦЕДИС је као Наручилац крајем 2018. године, расписао два тендерска поступка којим је покренута прва фаза пројеката. У том контексту, оцијењено је да се пројекат успјешно спроводи и да је у току реализација активности препознатих другом годином оба оквирна споразума. Одабрани извођач радова је Конзорцијум којег чине „Мезон“ д.о.о. Даниловград, „Рамел“ д.о.о. Никшић и „Electro team“ д.о.о. Будва.

Усвојена је Информација о спроведеним активностима у циљу давања концесије за коришћење воде из акумулације Отиловићи кроз изградњу мале хидроелектране и Концесиони акт за давање концесије за коришћење воде из акумулације Отиловићи за изградњу мале хидроелектране, са прилозима.  Концесија за коришћење акумулације „Отиловићи“, ради изградње, одржавања и коришћења мХЕ у циљу производње електричне енергије биће дата Електропривреди Црне Горе, као акционарском друштву у којем Држава Црна Гора има већинско власништво. Концесионим актом је одређено да се концесија даје на период од 30 година, у складу са чланом 8 Закона о концесијама. Висина концесионе накнаде износи 6,5% од остварене годишње производње у мХЕ „Отиловићи“, с тим да тај износ не може бити мањи од 5,0% од планиране производње из техничко технолошког рјешења на који је дата сагласност. Накнада ће се плаћати у износу од 6,5% остварене годишње производње мХЕ , односно 5,0% планиране производње из техничко технолошког рјешења на које је дата сагласност, зависно који је од та два износа буде већи у датој години. Поменути проценти годишње производње се прерачунавају у новчани износ по просјечној цијени електричне енергије на берзи електричне енергије у години за коју се врши обрачун концесионе накнаде, и распоређује у државни и локални буџет на начин дефинисан законом. 

Влада је усвојила Информацију о закључивању Протокола о донацији између Министарства одбране Црне Горе и Министарства одбране Краљевине Норвешке и прихватила текст Протокола.

Усвојена је Информација Националног савјета за борбу против корупције на високом нивоу о потреби успостављања система детаљне електронске евиденције доласка и одласка робе из Слободне зоне „Лука Бар“. Национални савјет у Информацији указује на потребу да се у најкраћем року успостави електронски систем евиденције свих роба које долазе и одлазе из Слободне зоне „Лука Бар“ који обухвата податке о купцима и продавцима роба (укључујући и препродају у магацину), врсту и тип робе, вријеме доласка и одласка, идентификационе ознаке превозног средства, назив шпедитера и локацију складиштења. До успостављања директног приступа подацима о стању у складиштима, потребно је да се најмање једном недјељно прикупљају подаци о стању акцизних роба у складиштима у Слободној зони, а посебно цигарета, дувана, папира и филтера за израду цигарета. Тим поводом, задужено је Министарство финансија и социјалног старања, Управа прихода и царина, да предузму све активности како би се омогућило успостављање система детаљне електронске евиденције доласка и одласка робе из Слободне зоне „Лука Бар“. 

Влада је усвојила Инфромацију Националног савјета за борбу против корупције на високом нивоу, са препоруком за објављивање документације у вези са употребом службеног авиона Владе Црне Горе Lear Jet 45, регистарске ознаке 40-MNE. У Информацији Национални савјет препоручује Влади Црне Горе да објави сву документацију везану за употребу службеног авиона, односно податке за све завршене летове, с обзиром на то да безбиједност штићених личности не може бити угрожена када је лет завршен. Тим поводом, задужен је Генерални секретаријат Владе да Агенцији за националну безбједност упути захтјев за достављање мишљења да ли постоје безбједносне препреке да се објаве ови подаци и да на основу достављеног мишљења Агенције, објави документацију у вези са употребом авиона. 

Усвојена је Инфромација Националног савјета за борбу против корупције на високом нивоу о потреби ревизије рокова чувања регистратурске грађе. У Информацији Савјет препоручује Влади да наложи свим органима државне управе да, у року од мјесец дана, направе анализу да ли су државни органи поступали у складу са листама категорија регистратурске грађе и да ли су обезбиједили чување у складу са Законом, те да изврше ревизију рокова из Листа категорија регистратурске грађе и о свему извијесте Владу. Наиме, потреба за достављањем предметне препоруке произилази из чињенице да је Савјет у свом раду наилазио на препреке, јер му није могла бити достављена документација од стране државних органа, с обзиром на то да се иста није могла пронаћи или је уништена односно излучена. Такође, Савјет је нашао да су прописани рокови чувања регистратурске грађе кратки. Тим поводом задужено је Министарство просвјете, науке, културе и спорта и Министарство јавне управе, дигиталног друштва и медија, да у сарадњи са Државним архивом, до краја 2021. године, припреме и Влади доставе анализу рокова и начина чувања регистратурске грађе из Закона о архивској дјелатности. 

Влада је усвојила Информацију о закључивању Споразума између Министарства просвјете, науке, културе и спорта Црне Горе и Националне ваздухопловне и свемирске администрације Сједињених Америчких Држава о сарадњи на Програму GLOBE  и прихватила текст Споразума. Циљ Програма Глобално учење и опажање за добробит животне средине (GLOBE) је да повећа свијест ученика широм свијета о глобалној животној средини, допринесе повећаном научном разумијевању планете Земље и подржи већа достигнућа ученика у науци и математици. Планиране активности подразумијевају учешће Министарства у идентификовању црногорских школа које ће учествовати у Програму, осигура да црногорске одабране школе врше GLOBE еколошка мјерења, подносе извјештаје о подацима, примају и користе глобалне еколошке слике које су резултат тога, користећи образовне материјале на основу смјерница наставника обучених да воде овај Програм. 

Усвојена је Информација у вези Предлога програма за борбу против HIV/AIDS - а за период од 2021. до 2023. године са Акционим планом за 2021 - 2022. годину и донијет Програм са Акционим планом за 2021 - 2022. годину. Програм за борбу против HIV/AIDS обухвата медицинске, јавноздравствене, едукативне и мјере друштвене заједнице, узимајући у обзир образовна, етичка и правна начела, социјалне и економске факторе, важност сарадње различитих партнера, како би се успоставило координисано синергијско учествовање свих сегмената друштва у сузбијању, спрјечавању, дијагностици и лијечењу HIV/AIDS-а. Програмом је обухваћено и учешће здравствених установа у превенцији инфекције јачањем мјера добровољног и повјерљивог савјетовања и тестирања на HIV, као и јачање надзора над HIV инфекцијом, што подразумијева квалитетније прикупљање података за мониторинг и евалуацију свеукупног националног одговора на HIV. С обзиром на то да је Црна Гора земља са ниском стопом инфекције HIV-ом међу општом популацијом, превентивне мјере садржане у Програму се првенствено односе на промоцију и усвајање протективног понашања међу кључним популацијским групама. Усвојени Програм је подијељен на пет програмских области, које предвиђају укупно 68 активности. За имплементацију Акционог плана за период 2021-2022. годину, који је саставни дио Програма, потребна су новчана средства у износу од 2.119.481,65 еура, која су обезбијеђена дијелом из буџета, а дијелом из донација. 

Влада је усвојила Информацију о стању, оболијевању и активностима за превенцију и контролу малигних болести у Црној Гори. У Информацији се наводи да у Црној Гори још увијек није могуће пратити трендове оболијевања и умирања од малигних болести, јер се са регистрацијом рака почело тек 2013. године, када је основан Регистар за малигне неоплазме. Међутим, прикупљање података и њихова валидација су и данас проблем јер се није улагало у тај регистар, тако да је до сада завршен само један извјештај, за почетну 2013. годину. И поред тога, Међународна агенција за истраживање рака у Lionu – IARC је на основу првих публикованих, али висококвалитетних података, извршила процјене за Црну Гору, по којима се за 2020. годину претпоставља да су се десила 3.184 новообољела случаја рака и да је умрло 1.765 особа од малигних болести, што значи да су малигне болести други најчешћи узрок умирања, после кардиоваскуларних обољења. 

Контрола рака има за циљ да се тренд пораста успори и да се смање стопе оболијевања и умирања, а то се може постићи кроз примарну превенцију (спречавање малигних болести), секундарну превенцију (рано откривање малигне болести, тј. скрининзи рака дојке, дебелог цријева и грлића материце), оптимално лијечење, рехабилитацију, као и палијативно збрињавање обољелих код узнапредовале болести која се више не може узрочно лијечити. На сједници је закључено да се неминовно мора приступити међусекторским активностима и предузимању мјера за спровођење програма скрининга рака дебелог цријева, рака дојке, рака грлића материце, као и унапређењу квалитета Регистра за малигне неоплазме, а Министарство здравља је задужено да започне са овим активностима. 

Влада је усвојила Информацију у вези Акционог плана за спровођење Стратегије заштите и унапређења менталног здравља у Црној Гори за период од 2021. до 2023. године и донијела Акциони план. У Информацији се наводи да су поремећаји менталног здравља један од највећих изазова јавног здравља, мјерено преваленцом, оптерећењем болести и инвалидитетом. Терет поремећаја менталног здравља наставља да расте, са значајним утицајем на здравље, кључна социјална и људска права и економске посљедице у свим земљама свијета. Кључни циљ Стратегије заштите и унапређења менталног здравља у Црној Гори 2019 – 2023 је унаприједити ментално здравље популације и смањити терет менталних обољења у популацији, са посебним фокусом на ризичне и рањиве групе. За реализацију активности из Акционог плана предвиђен је износ од 6 232 508.43 еура, који ће бити обезбијеђена из буџета Црне Горе и донација. 

Прихваћен је Предлог Министарства одбране за уступање Управи за катастар и државну имовину, на управљање, непокретности која представља бивше војно одмаралиште „Валданос“ у Улцињу. 

47. sjednica Vlade Crne Gore (17.11.2021.)


47. сједница Владе Црне Горе

I МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СУ ВЛАДИ ДОСТАВЉЕНИ РАДИ РАСПРАВЕ
1.Предлог уредбе о допуни Уредбе о коришћењу здравствених и нутритивних тврдњи приликом означавања, рекламирања и презентације хране* Материјал Закључци
2.Предлог уредбе о измјени Уредбе о максимално дозвољеним количинама контаминената у храни* Материјал Закључци
3.Предлог одлуке о образовању Радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 25 - Наука и истраживање Материјал Закључци
4.Предлог одлуке о образовању Радне групе за припрему и вођење преговора о приступању Црне Горе Европској унији за област правне тековине Европске уније која се односи на преговарачко поглавље 26 – Образовање и култура Материјал Закључци
5.Предлог мапе пута испуњења преосталих обавеза у односу на привремено затворено преговарачко поглавље 30 – Вањски односи Материјал Закључци
6.Предлог одлуке о изради Измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана Општине Улцињ и Предлог одлуке о одређивању руководиоца израде Измјена и допуна Просторно - урбанистичког плана Општине Улцињ и висини накнаде за руководиоца и стручни тим за израду Измјена и допуна Просторно – урбанистичког плана Материјал Закључци
7.Информација о активностима на реализацији пројеката обновљивих извора енергије Материјал Закључци
8.Информација о активностима на реализацији пројекта интензивне ревитализације електродистрибутивне мреже Материјал Закључци
9.Информација о спроведеним активностима у циљу давања концесије за коришћење воде из акумулације Отиловићи кроз изградњу мале хидроелектране са Предлогом концесионог акта за давање концесије за коришћење воде из акумулације Отиловићи за изградњу мале хидроелектране Материјал Закључци
10.Информација о стању животне средине у Црној Гори за 2020. годину Материјал Закључци
11.Информација о закључивању Протокола о донацији између Министарства одбране Црне Горе и Министарства одбране Краљевине Норвешке с Предлогом протокола Материјал Закључци
12.Информација Националног савјета за борбу против корупције на високом нивоу о потреби успостављања система детаљне електронске евиденције доласка и одласка робе из Слободне зоне „Лука Бар“ Материјал Закључци
13.Информација Националног савјета за борбу против корупције на високом нивоу, са препоруком за објављивање документације у вези са употребом службеног авиона Владе Црне Горе Lear Jet 45, регистарске ознаке 40-MNE Материјал Закључци
14.Информација Националног савјета за борбу против корупције на високом нивоу, о потреби ревизије рокова чувања регистратурске грађе Материјал Закључци
15.Информација о закључивању Споразума између Министарства просвјете, науке, културе и спорта Црне Горе и Националне ваздухопловне и свемирске администрације Сједињених Америчких Држава о сарадњи на Програму GLOBE с Предлогом споразума Материјал Закључци
16.Информација у вези Предлога програма за борбу против HIV/AIDS - а за период од 2021. до 2023. године са Предлогом акционог плана за 2021 – 2022. годину Материјал Закључци
17.Информација о стању, оболијевању и активностима за превенцију и контролу малигних болести у Црној Гори Материјал Закључци
18.Информација у вези Акционог плана за спровођење Стратегије заштите и унапређења менталног здравља у Црној Гори за период од 2021. до 2023. године Материјал Закључци
19.Предлог за уступање Управи за катастар и државну имовину, на управљање, непокретности која представља бивше војно одмаралиште „Валданос“ у Улцињу Материјал Закључци
20.Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама и допунама Закона о спорту (предлагачи посланици: Никола Јановић, Данијел Живковић, Никола Ракочевић, Андрија Николић и Милош Николић) Материјал Закључци
21.Кадровска питања Закључци
21.1Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за капиталне инвестиције у култури и креативне индустрије у Министарству просвјете, науке, културе и спорта Материјал
21.2Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за предшколско васпитање, основну школу и инклузивно образовање у Министарству просвјете, науке, културе и спорта Материјал
21.3Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Директората за опште средње образовање, стручно образовање и цјеложивотно образовање у Министарству просвјете, науке, културе и спорта Материјал
21.4Предлог за одређивање вршитељке дужности генералне директорице Генералног директората за конзуларне послове и дијаспору у Министарству вањских послова Материјал
21.5Предлог за одређивање вршитељке дужности помоћнице директора Управе за сарадњу са дијаспором-исељеницима Материјал
21.6Предлог за одређивање вршиоца дужности помоћника директора Управе за сарадњу са дијаспором-исељеницима Материјал
21.7Предлог за разрјешење и именовање Управног одбора ЈУ "Ловћен – Бечићи" Материјал
21.8Предлог за именовање Савјета за праћење израде Просторног плана Црне Горе Материјал
21.9Предлог за разрјешење савјетника потпредсједника Владе Црне Горе за националну безбједност Материјал
21.10Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за подстицање и развој културно-умјетничког стваралаштва у Министарству просвјете, науке, културе и спорта Материјал
21.11Предлог за постављење генералне директорице Директората за жељезнички саобраћај у Министарству капиталних инвестиција Материјал
21.12Предлог за постављење генералног директора Директората за капиталне инвестиције у Министарству капиталних инвестиција Материјал
21.13Предлог за постављење генералног директора Директората за енергетику и енергетску ефикасност у Министарству капиталних инвестиција Материјал
21.14Предлог за постављење генералног директора Директората за државне путеве у Министарству капиталних инвестиција Материјал
21.15Предлог за постављење генералног директора Директората за друмски саобраћај у Министарству капиталних инвестиција Материјал
21.16Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за нормативне послове и развој полиције у Министарству унутрашњих послова Материјал
21.17Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за управне послове, држављанство и странце у Министарству унутрашњих послова Материјал
21.18Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за европске послове, међународну сарадњу и програме подршке у Министарству унутрашњих послова Материјал
21.19Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за безбједносно-надзорне послове у Министарству унутрашњих послова Материјал
21.20Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за заштиту и спашавање у Министарству унутрашњих послова Материјал
21.21Предлог за разрјешење и именовање предсједнице Управног одбора ЈУ Дом старих "Грабовац" Рисан Материјал
21.22Предлог за престанак мандата генералне директорице Директората за планирање простора у ранијем Министарству одрживог развоја и туризма Материјал
21.23Предлог за постављење секретара Министарства екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
21.24Предлог за постављење генералне директорице Директората за пројекте и информационе системе у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
21.25Предлог за постављење генералне директорице Директората за природу у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
21.26Предлог за постављење генералне директорице Директората за ЕУ интеграције, међународну сарадњу и климатске промјене у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
21.27Предлог за постављење генералног директора Директората главног државног архитекте у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
21.28Предлог за постављење генералног директора Директората за инспекцијске послове и лиценцирање у Министарству екологије, просторног планирања и урбанизма Материјал
21.29Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Агенције за заштиту животне средине Материјал
21.30Предлог за постављење генералне директорице Директората за јавно здравље, прекурсоре и козметичке производе у Министарству здравља Материјал
21.31Предлог за постављење генералне директорице Директората за здравствену заштиту, фармакологију и регулисане професије у Министарству здравља Материјал
21.32Предлог за постављење генералног директора Директората за дигитално здравље у Министарству здравља Материјал
21.33Предлог за постављење генералног директора Директората за пројекте (ИПА), иновације, здравствени туризам у Министарству здравља Материјал
21.34Предлог за постављење генералног директора Директората за контролу квалитета здравствене заштите, унапрјеђење људских ресурса у здравству и законитост функционисања струковних регулаторних тијела (коморе) у Министарству здравља Материјал
21.35Предлог за одређивање вршиоца дужности директора Управе за статистику Материјал
21.36Предлог за одређивање вршиоца дужности генералног директора Директората за blockchain и криптовалуте у Министарству финансија и социјалног старања Материјал
II МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ С ПРЕДЛОГОМ ДА СЕ О ЊИМА НЕ РАСПРАВЉА
22.Предлог одлуке о утврђивању јавног интереса за експропријацију непокретности ради изградње далековода ДВ 400 KV Ластва - Пљевља, дионица Чево – Пљевља (без расправе) Материјал Закључци
23.Предлог основе за вођење преговора и закључивања Уговора између Црне Горе и Републике Чешке о избјегавању двоструког опорезивања и спрјечавању избјегавања плаћања пореза на доходак и на имовину са Нацртом Уговора између Црне Горе и Републике Чешке о избјегавању двоструког опорезивања и спрјечавању избјегавања плаћања пореза на доходак и на имовину (без расправе) Материјал Закључци
24.Информација о коришћењу и преусмјеравању средстава Министарству одбране из Текуће буџетске резерве у укупном износу од 1.220.443.04 € (без расправе) Материјал Закључци
25.Информација о е-петицији „Парк гостопримства – Рожаје“ (без расправе) Материјал Закључци
26.Информација о понуди за право прече куповине непокретности које се налазе у границама Националног парка „Скадарско језеро“ (без расправе) Материјал Закључци
27.Информација о понуди за право прече куповине непокретности које се налазе у границама Националног парка „Дурмитор“ (без расправе) Материјал Закључци
28.Извјештај о резултатима прве рунде преговора ради закључивања Уговора између Владе Црне Горе и Владе Украјине о избјегавању двоструког опорезивања и спрјечавању избјегавања плаћања пореза на доходак и на имовину са Нацртом уговора (без расправе) Материјал Закључци
29.Предлог за одређивање чланова Црногорске комисије за управљање водама са Републиком Албанијом (без расправе) Материјал Закључци
30.Предлог за измјену и допуну закључака Владе Црне Горе, број: 04-5288/2, од 4. новембра 2021. године, са сједнице од 28. октобра 2021. године (без расправе) Материјал Закључци
31.Предлог платформе за радну посјету потпредсједника Владе Црне Горе др Дритана Абазовића СР Њемачкој, од 21. до 23. новембра 2021. године (без расправе) Материјал Закључци
32.Предлог меморандума о разумијевању између Министарства јавне управе, дигиталног друштва и медија Црне Горе и Министарства економских послова и комуникација Републике Естоније о сарадњи у области дигиталне владе (без расправе) Материјал Закључци
33.Предлог платформе за учешће делегације Владе Црне Горе предвођене министром капиталних инвестиција Младеном Бојанићем, ради потписивања Меморандума о сарадњи између Министарства капиталних инвестиција Владе ЦГ и Универзитета у Београду (без расправе) Материјал Закључци
34.Предлог за преусмјерење средстава с потрошачке јединице Управа за безбједност хране, ветерину и фитосанитарне послова на потрошачку јединицу Управа за катастар и државну имовину (без расправе) Материјал Закључци
35.Предлог за преусмјерење средстава с потрошачке јединице Министарство екологије, просторног планирања и урбанизма на потрошачку јединицу Завод за хидрометеорологију и сеизмологију (без расправе) Материјал Закључци
III МАТЕРИЈАЛИ КОЈИ СЕ ВЛАДИ ДОСТАВЉАЈУ РАДИ ДАВАЊА МИШЉЕЊА ИЛИ САГЛАСНОСТИ
36.Предлог мишљења на Предлог закона о допуни Закона о пензијском и инвалидском осигурању (предлагач посланик Марко Милачић) (без расправе) Материјал Закључци
37.Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама Закона о унутрашњим пословима (предлагачи посланици: Данијел Живковић, Предраг Бошковић и Никола Ракочевић) (без расправе) Закључци
38.Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама и допунама Закона о гимназији (предлагач посланица др Бранка Бошњак) (без расправе) Материјал Закључци
39.Предлог мишљења на Иницијативу за покретање поступка за оцјену уставности и законитости Уредбе о измјенама и допунама Уредбе о организацији и начину рада државне управе („Службени лист ЦГ“, број 34/21), коју су поднијели Вања Мугоша, адвокат и Бојана Марковић, адвокатица из Подгорице (без расправе) Материјал Закључци
40.Предлог мишљења на Иницијативу за покретање поступка за оцјену уставности и законитости одредаба члана 3а став 1 алинеја 1 у дијелу који гласи: “у Зони А у дијелу на УП 33 и УП 51“ и став 3 Одлуке о допуни Одлуке о изради измјена и допуна Просторно-урбанистичког плана Главног града Подгорица („Службени лист ЦГ – општински прописи“, број 17/20) коју су поднијели Јелена Бурић и Рајко Божовић, из Подгорице (без расправе) Материјал Закључци
41.Предлог мишљења на Иницијативу ДОО „Hexagon Investmens”, са сједиштем у Подгорици, који заступа адвокатица Зорица Ђукановић, и ДОО „Тани“, у стечају, са сједиштем у Никшићу, које заступа стечајни управник Милан Кастратовић, , за покретање поступка за оцјену уставности и законитости Одлуке о доношењу Просторно – урбанистичког плана Општине Котор („Службени лист ЦГ“, број 95/20) (без расправе) Материјал Закључци
42.Предлог одлуке о накнади за комунално опремање грађевинског земљишта Општине Беране (без расправе) Материјал Закључци
43.Предлог одлуке о накнадама за коришћење општинских путева Главног града Подгорица (без расправе) Материјал Закључци
44.Предлог одлуке о накнадама за коришћење општинских путева на територији Општине Бијело Поље (без расправе) Материјал Закључци
45.Предлог одлуке о накнадама за коришћење општинских путева Општине Никшић (без расправе) Материјал Закључци
46.Предлог за давање сагласности за позајмицу средстава Клиничком центру Црне Горе за пројекат PHASE (без расправе) Материјал Закључци
47.Предлог за давање сагласности за обезбјеђивање средстава за исплату допунског рада за запослене који су учествовали у масовној имунизацији за мјесеце август и септембар (без расправе) Материјал Закључци
48.Предлог за давање сагласности за установљење права службености на непокретности у својини Црне Горе у корист правног лица „Црногорски електродистрибутивни систем“ д.о.о. Подгорица и то на дијелу катастарске парцеле број 3321, уписане у лист непокретности број 3656, КО Подгорица III, Главни град Подгорица (без расправе) Материјал Закључци
49.Захтјев за давање сагласности за исплату накнада руководиоцу, главним истражиоцима и члановима Националне комисије за истраживање несрећа и озбиљних незгода ваздухоплова, ванредних догађаја који угрожавају безбједност жељезничког саобраћаја и поморских незгода и несрећа за 2021. годину у складу са чланом 2 став 1 Одлуке о критеријумима за утврђивање висине накнаде за рад члана радног тијела или другог облика рада („Службени лист ЦГ“, бр. 26/12, 34/12 и 27/13) (без расправе Материјал Закључци
50.Питања и предлози
50.1Предлог за стављање ван снаге Закључка Владе Црне Горе, број: 04-5389/3, од 12. новембра 2021. године, са сједнице од 4. новембра 2021. године и број: 07-75, од 25. априла 2019. године Материјал Закључци
50.2Предлог платформе за посјету предсједника Владе Црне Горе проф. др Здравка Кривокапића Бриселу, 23. и 24. новембра 2021. године Материјал Закључци
Напомена:Одлучивање о тачки 37 (Предлог мишљења на Предлог закона о измјенама Закона о унутрашњим пословима - предлагачи посланици: Данијел Живковић, Предраг Бошковић и Никола Ракочевић) је одгођено.

Архива материјала са претходних сједница Владе Црне Горе:

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?