Наставља се инсталација рачунарске опреме у подгоричким школама

Објављено: 07.02.2024. 10:15 Аутор: Министарство просвјете,науке и иновација

Данас су ИТ тимови наставили са инсталацијом рачунарске опреме у подгоричким основним школама.

У ЈУ Основна школа „Радојица Перовић“ у рачунарским учионицама инсталираће 32 рачунара, два  телевизора 65 инча и два мултифункционална штампача, док ће кабинтеи бити опремљени са 18 рачунара, 18 телевизора 65 инча и осам лаптопова.

Истим бројем рачунара, телевизора и мултифункционалних штампача, биће опремљене и рачунарске учионице у ЈУ ОШ „Др Драгиша Ивановић“ док је за кабинете опредјелјено по 15 рачунара и телевизора 65 инча и осам лаптопова. Подручној јединици у Дољанима, намјењена су два лаптопа и два пројектора.

Рачунарске учионице у ЈУ ОШ „Штампар Макарије“ биће опремљене са 32 рачунара, два телевизора 65 инча и два мултифункционална штампача а кабинети са 17 рачунара, 17 телевизора и осам лаптопова.

За ученике ЈУ ОШ „Сутјеска“ у рачунарским учионицама ће бити инсталирана 32 рачунара, два телевизора 65 инча и два мултифункционална штампача док ће се по кабинетима распоредити 21 рачунар, 21 телевизор и осам лаптопова.

У Основној школи „18. октобар“ на Биочу, у рачунарској учионици биће инсталирана  три рачунара, један телевизор 55 инча и мултифункционални штампач а у кабинетима четири рачунара, четири телевизора и један лаптоп.

Рачунарске учионице у ЈУ ОШ „Максим Горки“ биће опремљене са 32 рачунара, два телевизора 65 инча и два мултифункционална штампача. Кабинетима ће бити распоређена 23 рачунара, исто толико телевизора и осам лаптопова.

Основној школи „21. мај“, ИТ тимови Министарства ће инсталирати 32 рачунара, два телевизора 65 инча и два мултифункционална штампача у рачунарске учионице а у кабинете 15 рачунара, 15 телевизора и шест лаптопова.

У ЈУ ОШ „Марко Миљанов“, у подгоричком насељу Коник, у рачунарској учионици ће се инсталирати 16 рачунара, телевизор 65 инча и мултифункционални штампач, а кабинети ће добити 12 рачунара, 12  телевизора и четири лаптопа.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?