Пажња: Садржај ове странице је дио архивског садржаја и односи се на претходне сазиве Владе Црне Горе. Могуће је да су информације застарјеле или нерелевантне.
Архива

Обука - стручно усавршавање наставника

Објављено: 24.03.2023. 14:43 Аутор: Завод за школство

Јуче и данас у Заводу за школство су реализована два једнодневна програма обуке за стручно усавршавање наставника. Учесницима се на почетку обратила в. д. директорице Ирена Павловић и пожељела им успјешан рад.

„Електронско насиље међу вршњацима“, (Кат. бр. 110 ПО4). Водитељке: мр Марија Драганић Вулановић и Сњежана Бошковић. Циљ програма: унаприједити знања и вјештине за превенцију електронског вршњачког насиља. Учесници семинара су се упознали са појмом и врстама електронског насиља међу вршњацима, који су најчешћи узроци ове појаве и каква је улога запослених у образовно-васпитним установама као и који су начини превенције електронског насиља међу вршњацима. Циљна група: васпитачи, наставници, стручни сарадници, помоћници директора, директори. Организаторка семинара: мр Љиљана Суботић.

„Писа пројекат – читалачка писменост“, (Кат. бр. 81, ПО 2б). Водитељке: Нађа Дурковић и проф. др Душанка Поповић. Циљ програма: унаприједити компетенције наставника у односу на читалачку писменост ПИСА истраживања. Учесници кроз овај програм стичу знање да разумију и промовишу иновативни концепт писмености који се односи на способност ученика да ефикасно читају, анализирају, проналазе информације у тексту, промишљају о њима и користе стечена знања и вјештине у свакодневном животу, да уочавају и примјењују повезаност ПИСА истраживања с актуелним образовним програмима да разумију три главне карактеристике задатака у оквиру читалачке писмености, ситуацију, текст и аспект, као и врсте задатака и нивое захтјевности, да анализирају моделе ПИСА задатака. Циљна група: професори црногорског-српског, босанског, хрватског језика и књижевности у основним и средњим школама, професори разредне наставе. Организаторка семинара: Љиљана Ивановић.

Да ли вам је садржај ове странице био од користи?